Serap1234 Drnk yetmez ki yarim saat uyuyo ama ne kadar uyanik kaldığıda önemli uyumazsa bebek gelisemez
Drnk Serap1234 yani napalım uyumayınca hep küçücük kalcak hali yok ki illaki büyüyecek bende isterdim düzenli uyusun uyansın