princessmom_ Kızım normalde ek gıdada sıkıntı yaratmazdı ama şimdi kaşığı görünce öğürüyo ve yemek istemiyor nedeni ne olabilir ne zaman düzelir 8,5 aylık
maygirl princessmom_ diş olablor corba pure daha sivı yumuşak gıdalarla ilerleyin süreci atlatana kadar.yemek istemezsede zorlamayın.geçici süreç.
oylesinebiri__ princessmom_ 8 buçuk aylıken başladı yememeye 9 buçuk aylık şimdi doktora götürdüm yemediği için her şeyi normal dedi iştah açıcı şurup yazdı ne kadar işe yarar bilmiyorum
arasbek oylesinebiri__ merhaba ilaç ne yazdı açana bizde 9.5 aylığız 2 haftsdır kaşık görünce ağzını kitliyor
oylesinebiri__ princessmom_ hiç bilmiyorum ya sıcaktan mi dişten mi yoksa iştahlari mi almıyor anlamdım