AlparslanMom61_ Bebeğim kundaksız uyumuyor ev çok sıcak terliyor kundakta🤦🏼♀️ne yapabilirim sıçrıyor kundak yapmayınca uyanıyor
hepyerdeyizz AlparslanMom61_ İncecik muslin krtulerle yapabilirsinizz bende yapıyorum iki buçuk aylik
artikbiranneyim AlparslanMom61_ ağustosta doğum yaptım zıbınla uyutuyordum ince müslinle yarım kundak yapıyordum yeterli oluyodu. Eğer terliyosa zıbınsız sadece bezle müsline sarın ama yarım şekilde
AlparslanMom61_ alpaslanmom_ ya bende öyle yapıyorum müslin örtü de ince ama terliyor bizim ev çok sıcak 26-27 derece ceyran yapar diye tek yeri açıyorum 🤦🏼♀️
alpaslanmom_ AlparslanMom61_ canım benim evde 28 derece çift cam açıyorum ceyran yapan yerde kocam yatıyor 😀 biz beşiği öbür tarafa aldık orda çocuğa gelmiyor yada ayak kısmına al beşiği
AlparslanMom61_ artikbiranneyim ya bezle denedim aslında ama tırnakları kısa olduğu halde bi şekilde çiziyo kendini canı acır diye tekrar sıfır kol zıbın giydirmeye başladım
hepyerdeyizz AlparslanMom61_ Uyuyunca açsan uyanıyor mu uyanmiyosa uyuyunca açmakta fayda eder . Bizim ev serin uzun kol Giydiriyorum bide sariyorum 😂😂
artikbiranneyim AlparslanMom61_ çizsin bir sey olmazz eldiven filan giydirmeyin sakın hemen iyileşiyorlar zaten yeter ki terlemesin