Bende fırsat bulduğum her an emziriyorum ilk zamanlar biberonu gerçekten benden içmiyor babasından içiyordu sonra sonra kendi kendine bıraktı içmedi babası eve gelmediği geç geldiği zaman benden içmiyordu galiba oda öyle öyle unuttu bu dediğim ilk 20 30 gün 😂 o günden beri 4 buçuk yaş birde 4 aylık bebek ile en başından beri evde yalnız kalıyorum az çıkıyoruz dışarı zaten ama ben aşırı bunaldım hergün aynı hep evin içinde kızım aşırı derecede huy değiştirdi asla beni dinlemiyor aşırı yoruyor oğlum küçük dışarı çıkmak asla istemiyorum evde de bunaldım eşim asla yardımcı olmuyor dışarı çıkacağımız zamanda hep bi gerginlik anneme gidiyorum haftada bir ikinci çocuk çok güzel ama destek olanınız yoksa çok zor oluyor