1 yaşında sayılır 75-80 cm kadar yüksekten düştü koltuğun kenarından parkeye yüzüstü boylu boyunca yattı kaldı öyle ben hemen kaldırdım yüzünü falan yıkadım ama çok ağladı korktu o da içini çeke çeke ağladı 10-15 dk sonra uyuyakaldı ben uyutmamaya çalıştım ama uyudu naptıysam uyandıramadım baktım bi yerinde bişey yok burnuna kollara bacaklara kafasına her yerine baktım kızarıklık bi yanağında vardı oda zaten parkeye deyen yanağıydı şuan uyuyo 10 dk kadar oldu acile gidemem hemen ulaşım zor eşim evde yok ne yapmalıyım kusma vs olmadı sadece çok ağladı bağıra bağıra sonra içini çeke çeke uyudu ilk defa böyle düştü düştüğü yer tam boyu kadar 🥺