ranabetuul
ranabetuul Sarılık bazen yeterli beslenememekten kaynaklanmıyor da olabiliyor. Oğlumun kilo alımı gayet iyiydi ama sarılık değeri yüksek çıkıyordu, sürekli kan alıp bakıyorlardı. Sonra sağolsun bir doktor beslenmeden kaynaklı değil, uzamış sarılığı var, anne sütünden geçebilir ya da kan uyuşmazlığından kaynaklanabilir demişti. Kan uyuşmazlığı yoktu bizim sanırım anne sütü sarılığı idi. Emzirmemem mi gerekiyor dediğimde hayır sakın öyle bir düşünceye kapılmayın emzirmeye devam edin ama sürekli kan alınıp bakılmasına gerek yok kendiliğinden geçecek demişti. Yaklaşık 4,5 ay sürdü diyebilirim. Gözlerinin içi en geç düzelen yerdi. Belki sizin de böyle bir şey olabilir, endişe etmeyin diye söylemek istedim.