birerkekbirkizannesii yani bence anladım gibi. Siz tam üç kere salağa anlatır gibi anlattınız ama muhtemelen ben “en kısa sürede en iyi metodu bulma” paniği içinde olduğum için böyle oluyorum çünkü benim de bir sağım yeterli olmuyor bir sağım daha yapıp ikisini birleştirmem gerekiyor o yüzden bu sizin yöntemi duyunca “tam bana göre bu” oldum o yüzden ısrarla sabrınızı zorlayarak sorup anlattırıyorum 🤦🏼♀️ lütfen affedin 🤦🏼♀️
Şimdi yöntem şu:
↪️Beslenme saati yaklaştı hatta neredeyse geldi.
↪️Dolapta hazır süt var. Ondan bir tane çıkardım ısıtmaya koydum.
↪️O ısınırken ben sağım yapıyorum. Sağdığım sütü biberona aldım ama henüz cc olarak az.
↪️Çıkardığım ısınan sütü bebeğe içirdim.
↪️Biberondaki az süte bir kez daha sağım yaptım. Bu sefer yetecek kadar oldu. Onu dolaba aldım.
Bu şekilde değil mi 🙈 hayır yarın aynen uygulayacağım da o yüzden soruyorum 🥲🥲🥲