Merhabalar kızım bugün tam 2 aylık oldu minyon da doğmuştu zaten şuan 4500kg civarı Molfix 3 numara kullanıyorum hep bacaklarında iz oluyor birkaç kişiye sordum sofia varmış malum marketlerde ben hep onu kullandım dene dediler o da iz yaptı sonra ebebekte öneriyle her yerde reklamı dönüyor diye yeni gelen pofy marka bez aldım o da iz yaptı neyi yanlış yapıyorum bütün bezler mi iz yapıyor anlayamadım bacak kısmı geniş olan bez önerisi rica ediyorum sizden