Lütfen gerçek annelere sözüm. Çok yorukdum bıktım usandım kendimi tükenmiş hissediyorum içimden Bir şey yapmak gelmiyor . İlk çocuğum gerçekten beni çok yordu hala da öyle ikinci çocuğuma yeterince bakım veremiyorum sanki ek gıda ya net başlamam gerekirken 2gun versem 5gun veremiyorum yoruldum vallahi yemeyen çocuk çok zor hep tek tip istiyor kardeşine ne versem hergun içerik okumaktan ürün araştırmaktan düşünmekten yoruldum wallahi