Kızlar oğlum 8 aylık ayakların üstüne hala tam olarak basamıyor Bunu size anlatmıştım zaten oğlum 4 ayına girdiği andan beri sürekli etraftan duyumları aldım niye basamıyor Doktora götürün daha bilen bir doktorlara götürün gibisinden sürekli zaten aylık kontrollerine götürüyorum doktoru normal olarak gözlenmiyor hani 1 yaşına bir buçuk yaşına kadar vakte olduğunu söylüyorlar ama Etrafındaki insanlar özellikle Eşimin ailesi o kadar çok tepki alıyorum ki işte Neden iyi bir doktora götürmüyorsun gibisinden bugün Sağlık ocağına götürdüm boy kilo takip vardı hemşiresi Hani isterseniz dedi B12 testi yapın Hani düşüklüğü falan var mı gibisinden Hani güçsüz olduğunu düşünüyorsan dedi takviye verebilirler dedi bu süreç nasıl ilerliyor kendimi çok kötü hissediyorum oğlumdan kusur arıyorlar sürekli oğlumun bir şeyi yok veya anne içgüdüsü mü bilmiyorum ama kendimi gerçekten çok kötü hissediyorum oğlum da bir şey varsa sen bizim sözümüzü dinlemedin bak bir şey çıktı diye kafama vurmalarından çok endişe ediyorum kendimi kötü anne olarak algılıyorum Bu yüzden ne yapmam gerekiyor veya aynı durum başına gelen var mı koltuk altlarından tutuyorum hani dik tutmaya çalışıyorum ama yığılıyor işine geldiği zaman yapıyor Eşim bile annesinin tarafına döndü gerçekten diyor ki hani neden basmıyor neden basmıyor en ufak bir şey de bile kusur arıyorlar mesela bebeğim heyecanlanıyor ellerini mesela böyle titretiyor neden böyle yapıyor gerçekten artık Çok yoruldum sürekli annelim ile ilgili kusur arıyorlar yok Neden ben iyi bir doktora götürmüyormuşum yok bu çocuk neden ellerini titretiyormuş heyecanlanıyormuş Bir şeyler yapıyormuş Neden böyle kafasını sallıyormuş Bugün aynı şeyleri hemşiresine de söyledim gayet normal kendini keşfediyor dedi ama yok anlamıyorlar hiçbir şekilde anlamıyorlar böyle sanki ben salağım oğlumun ne olduğunu bilmiyorum gibi konuşuyorlar o kadar yoruldum ki kendimi çok kötü hissediyorum kendimi kötü anne olarak görmeye başladım😑 mesela oğlum hala emeklemiyor zaten yüzüstü durmayı hiç sevmezdi küçüklüğünden beri işte neden yüzüstü durmuyor hala dönebiliyor yani Mesela halının üstüne bıraktığım zaman her yeri Dolanıyoruz çok fazla dönüyor maşallah ama emeklemiyor emeklemek istemiyor insanlara bunu anlatamıyorum Gerçekten çok yoruldum artık