Merhaba sevgili anneler bebeğim çok kusuyor sadece mama ile besleniyor Hipp kullanıyorum doğduğundan beri kusuyor beni emerkende kusuyordu 4 aylık kilosu 6700 acaba mamadan kusuyor olabilirmi değiştirsem faydası olurmu bu durumu yaşayan varsa destek olursanız çok sevinirim