Huma_kus34 anladım. Arkadaşımın başına gelmişti. Ama o neredeyse bulaşığı tertemiz şekilde koyduğu için oluyormuş. Usta gelip bulaşık deterjanı arındıracak kir bulamadığı için koku kalıyor demişti. Sizdeki bundan kaynaklı değilmiş. En azından bunu öğrenmiş olduk 😬 üstte kalsın belki başına gelen biri görür.