Kızlar merhaba bebeğim yedi ay beş günlük. Genellikle sakin bir bebek ama günün bazı saatlerinde uzakta son bir haftadır çok fazla oluyor oyuncakla oynuyor Mesela oyuncağı elinden düşünce Kıyameti koparıyor kızarana kadar ağlıyor. Ya da ben yanından gidince aşırı ağlıyor yalnız kalmak istemiyor bir saniye bile. Bazen de kendi kendine oyalanıyor. Neden oluyor sizce bu durum normal mi? Yaşayan var mı aranızda?