Merhaba kızlar bebegim 3.5 aylık
bu sabah bi ağlamayla Uyandı karnı ağrıyordu sanki ayaklarını çekiyordu meme bile emmedi sonra altını açtım baktım bez bomboş çok şaşırdım çünkü her sabah dolu bez alırdım. Korktum altını açık bıraktım işesin diye neyseki üst üste işedi sonra bez bağladım ona da işemiş çok çok. Neden gece işememiş olabilir başına gelen var mı? Sorun olsa sabahta işemezdi diye düşünüyorum ama gece sabaha kadar işememesi çok tuhaf. Gayet de beslenen bir çocuk yani doymuyor diyen annelerim olacaktır imkansız mama yiyor