Arkadaşlar az kaldı kafayı yicem 4. Aya bi kaç gün kala aşırı aglama uyumama başlamıştı uyuyamadıgı için ağlıyordu.
Çareyi tam uykusu gelmeden uyutmakta buldum şimdi de çok uyuyor 8 de uyanıyoruz 1 saat uyanık sonra tekrar uyku 2 saat uyanık 2 saat uyku böyle uykuya düşen varmı biri beni acil aydınlatsın ya