Doğum yardımına başvurdum ama uzun zamandır böyle gözüküyor başına gelen var mı
bebekcikk benimde öyle her hafta arıyorum hep atnj şeyler Şubat doğumlu daha almadm
Benimde henüz ödeme kaydı oluşmamıştır diyor
alenikomom sıraya mı koyuyolar acaba
Neye göre veriyorlar anlayamadım