hvnrbkr
Ah ah gözümde canlanır koskoca maziii 😂 çok normal canım benim, benim bebeğimde öyleydi. Gece değil ama sabaha karşı 5-6’da uyanır ve hep kucakta, memede uyumak isterdi gün boyunca. Hiç düzelmeyecekmiş gibi geliyor biliyorum. Hatta benim de böyle bir postum var yaklaşık 6-6,5 ay önce açtığım 😂 ama düzeliyor. Şimdi 7,5 aylık son 1,5 aydır filan uykularımız düzene girdi. Bazen hala 30dk uyuyup kucakta devam etmek istediği oluyor ama geçiyor. O zamanlar herkes bana sabırlı ol geçecek demişti. Şimdi de ben sana diyeyim sabırlı ol güzel anne, geçecek, çok daha güzel günler gelecek 🤗