1gebeshanim “Kimseye söyleyemedim ama …” devamını siz tamamlayın (kimse kimseyi linçlemesin 🌸) iç dökelim. Kimseye söyleyemedim ama bazen çıldıracak gibi oluyorum bebeğim ağladığında.