somurtkansirin Merhaba kızlar. Özellikle bebeğinde egzama olan annelerden güneş kremi önerisi istiyorum ☺️
tospikannesi_ somurtkansirin egzama değil ama aşırı hassas ciltli olduğu yüzden doktorumuz bastıra bastıra mustela dedi. 2 yıldır mustela var çok iyi koruyor cidden.başka güneş kremi sürsem yine kızarıyor ama mustela çok iyi
Mrskoc somurtkansirin mustela kullanıyorum hem cocuklar egzamalılar hem diyarbakırda yaşıyoruz güneş perişan ediyor hem de oğlumun kolunda vitiligo var iyi korunması gerekiyor şükür 3 senedir koruyor memnunum bu sene yine aldım
somurtkansirin barbiee_ bioderma nemlendirici kullanıyoruz bizde sivenoyu doktor tavsiyesiyle mi başladınız yoksa siz araştırarak mı aldını ?
somurtkansirin tospikannesi_ önceki kontrolde sormayı unuttum bir dahaki kontrolde soracağım ama 2 haftası var daha ve ister istemez dışarı çıkıyoruz hangisini alacağımıda bilemedim teşekkür ederim
somurtkansirin talhamamy evet kıvamıda önemli sevmiyor benimki nemlendiricisini bile zor sürüyorum hiç istemiyor
goldengate somurtkansirin suan tatildeyiz kavurucu bir gunes var bebegime sebamed inkini kullaniyorum,cok guzel yandı bebegim ben memnunum. Onda da hafif egzama var