Damla ve probiyotik kullanıyoruz ona rağmen gazı var gazını da çıkartıyoruz uykudan uyandırıyor ıkınıp memede uyurdu onda da ıkınıp uyumuyor bi duşa sokunca rahatlıyor başka ne yapabiliriz öneriniz var mı beslenmeden sonra gazını da çıkartıyorum gaz yapıcı şeyler yemiyorum