babymamma Kızlar çok denk gelmiştim bu tarz postlara benimkine daha var ama belki bilgilenmek isteyen olur diye önüme çıktı atayım dedim
smnbr babymamma Süpersin. Bayılıyorum böyle faydalı postlara Kaynana görümce dövüşünden yukarılara çıkar inş😂
minnakkofte babymamma benimki 5 yasa kaydolacak zaten biliyordum ama arkadaşlarıma aticam teşekkürler 🌸
cemreninannesi_ babymamma aa çok üzüldüm bu post a şuan. Meb ve belediyeye ait anaokuluna kayıt başvuru yapmıştık kızım Ekim doğumlu, demek ki kabul olmayacak baştan 😞
sadecoffeee babymamma faydalı bilgi 😍 geçen sene arkadaşımın kızı 2022 Ekim doğumlu olduğu için kaydolamamıştı insiyatif kullanma vs olmuyormuş zaten devlette
babymamma mertinannesi__ aman bu doğum ayları okul muhabbeti çok sıkıntı ya benimki 19 aylık şuan daha zamanımız var ama aralık doğumlu nasıl yapıcam bilemiyorum
mertinannesi__ babymamma evet ya gerçekten öyle bakalım hayırlısı gidip konusucam Bi kaç okulla veli onayı ile oluyor mu acaba ?