Normal mi ya öğlen en geç yarım saate dalardı şuan dinamik oynamak istiyor uyumuyor. Pes edeceğim az kaldı. Dün 2 saat bugünde bir saat uyutmaya çalıştım olmadı.Dün sabah 8 den geceye kadar ayakta durdu uyku yoktu. Kaldırsam mı? Sürekli gülüyor uyumak istemiyor. Şaşkınım hiç başımıza böyle birşey gelmedi. Beşıkte kalkmış oturuyor ya. Geçicimi bu ?