Anonim01 kullanıyorum memnunum.
Humidfy+cool bendeki model.
Serinletmesi şöyle oluyor. Klima gibi değil. Odadaki havayı alıp temizleyip serin bir şekilde üflüyor. Benim bir önceki evim dubleksti yatak odam üst kattaydı. Dolayısıyla oda çok sıcak oluyordu. Gün içinde sabahtan akşama kadar pencere açık. Gece yatarken çalıştırıyordum serinlik veriyordu. Eğer oda hamam gibi sıcaksa. Ve kapı pencere açılmazsa. Cihaz çok zorlanır. İş görüyor mu? Bana göre evet. Ama başta da belirttiğim gibi klima serinliği ya da vantilatör püfür püfürlüğü beklemeyin. 😅