myangelson İkisi de Molfix mavi paket arkası düz olan geçen aylarda kullandığım 190 li paketti. Öteki lastikli olan da yeni aldığım Molfix ikisi de 3 numara bunlardan birisi yeni üretim kesin de hangisi ona göre bir daha almayacağım 😅 çünkü lastikli olan sağdaki yani çok ince öteki molfixe göre ve 2 3 saate cisi tasiriyor küçük gelmiyor çünkü bu elimdeki eski bezi takınca bunlar olmuyor ve koku sorunu oldu aynı premium postunda mavi paket kokuyor diyenlerin ki gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
zeyno0904 myangelson yazın ince olanı kullanıp sık değiştirin bence yoksa pişik olur kalın kış için ideal
myangelson 210624 düz olan iyiydi ya aldığım hep 3 numaralar öyle çıkmıştı sonra bir ara premium aldım memnun kalmayınca buna döneyim dedim bu da böyle çıktı Migrostan almıştım 🤷🏻♀️
210624 myangelson ben kilot bez kullandım bu bezden önce o kalın di bana göre ve oğlumu pişik yaptı. Ben premium hiç kullandım onu bilmiyorum ama ben bir daha kilot bez almam
myangelson zeyno0904 2 saatte bir bez dolmuyor ki doğru düzgün en azından biraz dolunca degistiriyordum küçük gelen bezleri 1 2 saat anca gidiyordu 😅 bu bez 1 haftada bitti 2 saate değiştirmeye bir de oğlum yan dönüyor sürekli hep yandan kaçırıyor öteki bezde olsa küçük geliyor diyeceğim de. zaten kalın dediğim 3 tane var elimde o da cantadaydi
myangelson denizalismom arkası lastikli mi sizdeki de ? Bunların hangisi yeni seri hangisi eski öğrenmem lazım paketleri aynıydı çünkü tek fark sayilariydiama içi de farklı çıktı 😅 yeni seri falansa almayacağım başka bez bakacağım
myangelson 210624 külot bez iyi değil mi ya bende ona geçmeyi düşünüyordum 4 numarada 😅🤦🏻♀️ premium çok güzel bez sabaha kadar hiç bezini degistirmezdim hiç tasma olmazdı ama aşırı koku yapıyordu o sebeple değiştirdim
yasminylmz 210624 Eşim bilmeden 3 paket külot bez almış 2 paketi olduğu gibi duruyor. Hem bacaklarda iz bırakıyor hemde oğlumun pipi tarafını hep pişik yaptı. Kenarda bıraktım acil durumlarda kullanırım diye.
1prensh myangelson mavi paketi hiç kullanmadım nasıl bilmiyorum beyaz paket inanılmaz kimyasal kokuyor ben sarı paketi kullanıyorum çok memnunum
myangelson 1prensh aynen premium kimyasal kokusu gibi koku var bir de idrar değdiği an leş gibi kokuyor çocuğun yanına yaklasinca kokuyu alıyorduk resmen bende o sebeple almadım bir daha. Sarı paket pure soft değil mi? Ondan mı sipariş versem napsam
myangelson patlakprezervatif yok premium değil ikisi de Molfix mavi paket. Premium bezde desen yok baloncuklar var bir de Molfix yazısı morlu değil yeşilli onu yeni bitirdim biliyorum 😅😅 bu ikisi de mavi paket biri premiumdan önce alınan biri premiumdan sonra ama hangisi yeni hangisi eski seri bilmiyorum
210624 myangelson ben beğenmedim kullanışlı ama kalın sanki sıcakta pişik yapıyor lastikleri sıkıyor brn 5 numara kullandım oğlumda mecburiyetten almıştım sonunda bitti . Kullanışlı ama kalın gibi geldi bana isterseniz kullanın belki sizin bebeğinize birsey yapmaz ama ben begenmedjm
minikmisimben myangelson kızıma 4 numara kullanıyorum külot bezini ben memnunum benim için çok konforlu oldu değiştirmek 😃 durmuyor çünkü
FmBetull myangelson külot bez 4 numara kullanıyorum giydirirken yanları hep yırtılıyor ayrıca çoğunun arkasındaki bandı çıkmış hiç memnun kalmadım ben
1prensh myangelson evet pure soft ben hepsiburadadan sipariş veriyorum ben memnunum koku vs yok pişikte yapmadı çok şükür
ikibebekannesi34 myangelson nerden aldınız bezleri? Mesela 3 harfli marketlerde denk geldim tarihi cok eski bez satıyor dolayısıyla yapısı bozulmus oluyor bezin
patlakprezervatif myangelson evet aslında desenleri farklı ıslaklık göstergesi olduğu için premium demiştim 😅
myangelson OLaaBalito_ bende daha önce Premium ile ilgili post açtım kokuyor diye yorumlarda mavi paket kokuyor asıl dendi hep bende ben mavi paket kullandım hiç kokmuyordu dedim şom agizliyim galiba bu aldığım kokuyor 😂😂 tabi premium kadar ağır kokmuyor. Mesela o soldaki bezi taktım onda koku olmuyor ve taşma olmuyor sabaha kadar dursa da. sendeki de sağdaki gibi lastikli mi modeli? Soldaki gibi mi yoksa