metomom zeyneppce remington kullanıyorum ben canım saçım gür ve dalgalı memnunum 7-8 yıldır kullanıyorum fazlası var eksiği yok 😅
ikiprensesbebiss zeyneppce modeli hatırlamıyorum remington çok iyi ve kaliteli kardeşime de aldım keratinliydi onunki