bebegim196_ Merhaba arkadaşlar sezeryan olalı nerdeyse 6 ay olcak ama benim bacak ağrım geçmiyor özelikle diz kapağı ağrısı oturup kalkınca sanki dizimde kemik kırılıyor bende variste var onunda etkisi varmı aceba benim gibi durumu yaşıyan oldumu
tugcedefne5561 bebegim196_ Varis kemiği etkilemez bir doktora görünsene kemik ağrın varsa kalsiyum eksikliği olabilir
bebegim196_ tugcedefne5561 kemik ağrım var sadece sol diz kapağımda var oturup kalkinca sanki kemiğim kırılıyor normal doğumda çok zorlandım sonra sezeryana alındım acil onlarmi tetikledi aceba bildiğim kadarıyla spinal anestezi iğnesi de çok ağrı yapıyormuş
tugcedefne5561 bebegim196_ Bende sezeryanlıyım ağrım vs yok bence görün eğer bir dizindeyse sıvı kaybı olabilir