hatice9 alnını tutmanız doğru bir uygulama değil diye biliyorum. Hemen ters çevirin, başı gövdesinden aşağıda kalsın akacaktır zaten. Bir de kullandığınız biberonun emziği sanırım büyük. Benim kızım 4.5 aylık, üç aylık olduğunda biberon aldım avent natural response 1+ yazıyor üzerinde ve çok uzun bir süre onu kullanmayı düşünüyorum. Siz en küçüğü hangisiyse onu alın bebeğinize. Biberon emziği satılıyor ayrı