Kızlar merhaba,
20 aylık kızım var ilk günden beri yatağına yatırıp yanında yatarak uyuttum. Ben onunla yatakta olunca yatıp kolumla oynayıp uykuya dalardı.
İlk etapta kapının yanında oturmaya başladım bir anda odadan çıkmak şok etkisi yaratmasın diye ama bu sefer ben yatağın içimde olmayınca sürekli yatakta oyun oynuyor ayağa kalkıyor zıplıyor koşuyor.
Desteksiz uyutanlar bunlar normal mi ya da zamanla alışacak mı? Tecrübelerinizi merak ediyorum