ozlem6725 2ay 9 günlük bebeğim var bir ay emdi sonra bıraktı sütüm iyice azaldı şuan mama veriyorum ama tekrar emzirmek istiyorum sizce sütüm çoğalır mı bebek yeniden emmeye başlar mı
tugcedefne5561 ozlem6725 Çoğalır canım bol bol emzir emziremediğin zaman sağ ki beynin uyarılsın süt üretimi için
aselkussum ozlem6725 emmiyosa sağım yap düzenli 2-3 saat aralıklarla bol su iç emiyosada sık sık teklif et
ozlem6725 Emmediği için bende sağıma başladım damla damla gelmeye başladı takviye ürünlerle de desteklemeye çalışıyorum süt artışını