sek_kahve alpaslanmom_ evett 😄 İkbal deyince ilk etapta şaşırıyorlar tek yumurta ikizi değiller mi birisi niye kız diyen oluyor, ama oğlum yani o da hahah
alpaslanmom_ sek_kahve maşallah çok tatlılar ya benimde ikizdi ama teki gelişmedi teki ile devam ettik ☺️
alpaslanmom_ sek_kahve ikiz bizde hiç yok nasıl oldu bizde anlamadık 😀 aşkım yok sağol bana tek erkek yetti çok huysuz 4 aylık bir oğlum var 😀 belki 2 3 sene sonra 😀😀😀
sek_kahve MoonCrystal 😂 evet henüz benimkinden başka bir tane erkek ikbal tanıdım o kadar, bu yüzden şaşırmadım
MoonCrystal sek_kahve demi bende ilk kez rastladım ondan bı kız bı erkek gibi düşündüm 🙈🌸 Allah bağışlasın 💙🤍