Bebeğim 10 aylık. Gündüzleri çok güzel uyuyor, emzirerek uyutuyorum. Gece uykusuna 9-10 arası geçmiş olur ama 2 saatte bir uyanıyor. Ayakta sallamayı, kucakta pışpışlamayı asla kabul etmiyor. Denediğimde ya elleriyle vuruyor ya da ayakları ile tekmeliyor. Şanslıysam bazen ayakta pışpışlarken dalıyor ama milyonda bir ihtimal. Ortamızda yatıyor. Emmediği zamanlarda bir eli göğsümde uyuyor, aklına düştükçe uyku arası iki çekip geri götünü dönüyor. Gerçek bir dudak tiryakisi ama inanılmaz yorucu olmaya başladı. Tek başına çift kişilik yatağa bile sığmıyor, Beyblade gibi dönüp duruyor zaten. Park yatağa koyunca çarpıp uyanıyor. E yanıma alınca da bana dönüp memeyi hatırlıyor. Gözleri kapalı iki eliyle ağzı açık meme arıyor zombi gibi aynı 😂😂 Napıcam kızlar felçli Ali Rıza Bey gibiyim sağıma yatmaktan. Zaten sadece uykuya geçişlerde ve diş yüzünden huysuz olduğu anlarda sakinlesmesi için emziriyorum. Onun dışında günde 4 kere 120 cc mama + 2 ana 1 ara öğün yiyor. Yani sanki emzirmesem de olur gibi geliyor ama yanımda yatmasına o kadar alışmışım ki beşiğe koyunca benim gözüme uyku girmiyor iyice saçma sapan bir hal aldı 😂