elifozkan emekleme bir gelişim basamağı değil diyor doktorlar. Emekleme dışında başka bir gözleminiz yoksa hiç endişe etmeyin. Kuzenimin çocuğu 1 yaşında. Canı isterse emekliyor, sıkılıp yere iki seksen uzanıyor 😂 ailesini de elinden tutup yürütmeleri için köle gibi kullanıyor. Halbuki elini bırakınca gayet ayakta dengede durabiliyor 😂😂 Ebeveynlerde de emekleme olmamış zaten, bazı şeyler genetiktir de. Benim eşim 8 aylık, ben 9 aylık yürümüşüm. Bebeğim 10 aylık. 5.5 aylıktı emeklemeye başladığında, dedik 8de bu da ayaklanır ama tık yok 😂 Emekleyince işler daha da zorlaşıyor bence, benim pijama hep yerlerde oğlum çekiştirdiği için hdhdhjdj emekleyince de kucak istiyorlar, çekmece karıştırıp parmaklarını sıkıştırıyorlar. Benimki yürüteç binmedigi halde parmak ucunda duruyor mesela, günde 10 kere düşerse bugün az düştü diyorum. Her evresi ayrı bir dert. Sizin bebiş de bir bakmışsınız bir günde ayaklanıvermiş, bunların sağı solu belli olmuyor 😂