Merhaba, bebeğim 5 ay 3 günlük son 1 aydır zar zor meme veriyordum şimdi hiç almıyor karnı acıktığı halde mamayı da zar zor alıyor kilo alımında sıkıntı yoktu ama mamayı bi öğünde 2 ölçek alıyo bi öğünde 3 ölçek bazen 5 ölçek doyuyor mu anlamıyorum böyle bişey yaşayan oldu mu geçici bir dönem mi ya da nasıl içirebilirim mamayı fikri olan var mı