Bebeğimi alıştırma tuvaletine götürdüm bugün ilk günümüz , bu sabah altını açtım. 1 kere kaka yaptı pijamasına, 2 kere de çişini yaptı. Tuvalete yapmadı 😔 şuan 2 yaş 8 aylık yani 32 aylık. Tuvalete gitmek istiyor , altını bağlamamı istemiyor , banyodan önce çişini tuvalete yapardı. Şimdi niye tuvalete yapmamayı tercih etti 🤦🏻♀️ Nasıl devam edeceğim hiç bilmiyorum 😔 kaç dk da bir tuvalete götüreyim kızlar 😔