gebesasli Allah yardımciniznolsun öncelikle benim kızımda aynı durumda ama ayı biraz daha büyük sizin kızınıza göre 13 saat aç kaldı dün yani asla yediremedim ve bayadir mevcut bu durum bizde tahlilleri vs herşeyi normal çıkıyor zorlama dedi doktor bakalım ne zamaana kadar devam edecek hastalanma vs olmadı çok şükür keyfode yerinde yani zorla icirmesem 24 saat içmez öyle bı red o dönemde de de bı red yaşamıştık ama 1 hafta tek sürdü uyku geçişinde vs ayakta gezerek besliyodum bı hafta sonra kendiliğinden geçti ama şuan epeydir böyle ne yapacağımı bende bilemiyorum doktor size ekstra bı öneride bulundum acaba bize sadece idrar cikimi olmazsa yada turuncu olursa acile gtrip serum takın dediler