arzu76 benimki mama içti hep doktor suya gerek yok vermeyin dese de 3 aylıktan sonra kaynanam günde 1 çay kaşığı veriyordu 😂 alışsın diyordu ama ben hiç vermedim ek gıdaya başladı kızım sonra vermeye başladım ilk şırıngayla verdim az az sonra alıştırma suluğu aldık şu biberon gibi olanlardan sonra da çekmeyi öğrendi pipet kullanmadım ama direkt bardağa geçtim ilkin ben bardağı tuttum öyle içti şimdi ise tamamen kendi içiyor