Beyza0396 zeynep1401 hepsini yaptırdım malum gunumuz şartlarında çok fazla bulaşıcı hastalık var hepsinden korurunmasi için şart
organikirmik serpoo başlanan aya göre değişiyor ya menenjitler o yüzden dedim. Biz 5′te başladık. 3′te yapılmadı. Rota da 2-4′te oldu ama 3 dozluk rota aşısı da var
ayisit zeynep1401 yapılan hiçbir aşı %100 korumaz, sadece hastalığı hafif atlatsın diye yapılır kalıcı hasar bırakmasın diye yapılır
zeynep1401 yunussemre evet aslında bu bütün özel aşıları hangi aylarda olmak gerekiyor benimde kafam karisti
betulggd zeynep1401 özel aşıların tamamını yaptırdım oğluma. Özellikle menenjitten çok korktuğum için hiç düşünmedim. Bence yaptırın.