h_h_momss şöyle ki öncelikle ne kadar çok memede kaldığından ziyade emdiği süre içinde aktif emiyor mu ona dikkat edin ilk 10 dakika aktif emiyor yutkunuyor ve bunu anlıyorsanız gayet yeterli bir süre doyması için. Zaten 10 dakikanın üstünde memede dursada artık amacı doymak değil göğsünüzde kalmak istemesi olacak güvende hissetmek için. Uyandırma kısmına gelirsekte ilk bir ay en az 2 maximum 3 saatte bir uyandırdım ben doktorumda öyle söyledi. Daha küçük oldukları için kan şekerleri düşebilir ve sarılık olabilirler. 1 aydan sonra bu ihtimaller alt seviyelere indiği için uyandıkça emzirmek yeterli olacaktır🫶