babyyboy25 Kaç gündür bakıyorum karar veremedim kızlar kullanıp memnun kaldığınız önerileri bekliyorum
KendiEvimdeDeplasmandayim babyyboy25 bagi neo 2kullanıyorum şuan memnunum ama başka deneyimlenmediğim için bilemeyeceğim ☺️
KayraVeAnnesi_06 babyyboy25 Prego quark kullanıyorum çok memnunum . 4kg ağırlığın da yer kaplamıyor rahat taşınıyor
celineteacher babyyboy25 joie Tourist S serisi bende Joie Verstax ta vardı anam o tanker gibi kalkmıyor yerinden ama Tourist S super 5.9 kg ağırlığı ne güzel rahat rahat çıkıyorum tek başıma
cikolatatatlisi celineteacher merhaba bizde de versatrax var ama tourist modele geçicez sanırım yalnız kafama şu takıldı maks 15 kg diyor biz şimdiden 10 kgyiz kullanım süremiz çok mu kısa olur
ecekrk derya0689 sürüşü çok iyi bendede var ama çok eski modeli bendeki o yüzden yeni bakıyorum bende
dfnshin Dooana kullanıyorum.hem bebek arabasi hem oto koltuğu oluyor .surumu çok rahat.ama belli bir yastan sonra çocuk sığmıyor.