karelb ilk zamanlar bu kadar yaygın değilken çok güzeldi kdv vergi hic bir ücret yoktu hersey güzel geliyordu 1 ay önce tekrar yaptim her ürüne 150 vergi koyuyor yine de alayım dedim gelen ürün felaket rezil çok pişman oldum dakikasina sildim uygulamayi.