isikceren_yazici Bebeğim 10 aylık. Dilini hep dışarı çıkarıyor. İçinde olduğu zamanlarda da sağa sola döndürüyor. Ağzının suyundan alt çenesi hep döküyor. Aynı durumu yaşayan var mı, ya da sebebini anlayabilen???? Normal mi ?
[silindi] isikceren_yazici bi ara benim oğlumda öyle yapıyordu dili hep dışardaydı sonra bıraktı 😅 dişten dolayı olabilir keşfediyor olabilir. Yinede nete bak bir istersen
ilay-mom isikceren_yazici simdiye kadar hiç yoktu benim kızım da 10 aylık dili dışardaymıs gibi duruyor panik oldum elleri de hep ağzında dişten diye şüpheleniyorum
organikirmik isikceren_yazici benim oğlum 6 aylık, arkadaşlar arasında lakabı dilli oldu. Her fotoğrafta videoda dil dışarda, çünkü normalde de öyle. Kayınvalidem ağzına mı sığmıyor acaba dili mi büyük falan dedi şüpheye düşürdü beni