Merhaba hanimlar, ben ilk sezaryenimden sonra bu tarz sorunlar yasamadım. 2. Sezaryenim guzel gecmisti ama bagirsaklarim kendisini bir turlu toparlayamadi bugun 19.gün doktoruma da yapay zekaya da sordum onlar da normal diyo ama benim anksiyete panik atagim var cok kafama takiyorum ve cok rahatsiz edici bir durumun icerisindeyim, huzurum yok. Sikayetin ne diye sorarsaniz, surekli bir diskilama hissim var tuvalet yapsam da rahatlayamiyorum, afedersiniz ama tuvalete gidiyorum cok az az diskilama oluyor ve mukuslu. Bu gunde belki 10 kez fln oluyor. Ayrica gaz sancim da oluyor hala. Bagirsaklarim resmen isyan bayraklarini cekti. Sizlerde benzer durumlari yasadiniz mi? Yasadiysaniz ne kadar surede gecti? Yardimci olabilirseniz cok sevinirim🙏🏻