Kızlar normalde ilk doğdu zaman birbucuk ay kadar dışarda hep uyuyordu şu son 2 3 haftadır dışarı çıkamıyoruz sürekli ağlıyor bağırıyor arabada asla durmuyor çok yoruldum gerçekten sizinde aranızda yaşayan bir çözüm bulan oldu mu olduysa paylaşırsanız çok sevinirim