denizalismom aslında kullanıyorum tetagil var ağzına boşaltıyorum rahatlıyor gibi oluyor. Ama her diş çıkarttığında da huysuzlanıyor, ateşi çıkıyor, anlamadım yani ilk 2 diş böyle zor çıktı şimdi sanırım yine diş çıkartıyor ateşi var hafif, burnu akıyor. Her bebektede böylemi bilmiyorum ilk çocuk olunca afalladım sürekli hasta.