Merhabalar🌸 yeni bir ütü alacağım bu aralarda önceki kullandığım ütü tefaldi kayınvalideme verdik şimdi yenisini alacağım ama markada ve modelde kararsız kaldım ben tefal ve Philips’e bakıyordum eşimde Bekodan mı alsak dedi ama ben çok kararsız kaldım Beko ütü kullanıp memnun kalan var mı yada diğer markalarda şu model çok iyi diye fikirlere açığım ♥️