aybarsmomyy valla hiç üzülmeyin ben çok kilo verdim diye üzülüyorum, süt alerjisi var bebegimin süt ürünleri yiyemiyorum sadece, çok kilo verdim diye üzülüyorum, çevremde herkes beni görünce şaşırıriyor psikolojik olarak etkileniyorum artık birşey mi var bende diye