Merhabalar sleepy sonrası bim bezine geçip rahat edenlerdenim 6 no kullaniyoruz ama 1 aydır müthiş taşıyor zaten suyu çok içiyoruz ama şuan tasmadan değişim için yetişemiyorum o denli aybi sorunu yaşayıp değiştiren varmi 6 ondan büyük bez yok galiba 28 ayligiz daha başlamadım tuvalet eğitimine