ankaraankara Hergun napsak diye düşünmekten gına geldi. 3 yaşına girecek ama hala kendi başına oyun oynamaz sürekli anne anne anne git derim biraz oyna yok sürekli dibimde sağımda solumda yanımda yapışigiz babası gelene kadar vakit geçmiyor vallahi
momytoo ankaraankara ay ayni 1.5 yasindayiz bizde etkinlik kitabi oyuncaklar az tv sonra disari aman gecmiyo gecmiyo 🤣
alpmomssss ankaraankara bebekken daha zor ya ne uyuyor ne oyalanıyor allah allahhhhhhhh ne yapsam diye düşünüyorum of
Feyzosumunannesi ankaraankara Yalnızım sanıyordum. 3 yaşına girdi kızım Mayıs ayında. 1 dakika kendi başına oynamazmı bir çocuk. Dibimden ayrılmıyor sürekli anne annee annee. Ve bu aralar huyu çok değişti l. Herseyi mızmızlayarak söylüyor inatlasiyor yapma dediğimiz ne var ise gözümüzün içine bakarak yapıyor. Ay anlatırken bile yoruluyorum 😞😞
ankaraankara momytoo yine o yaşlarda bilinçli değil ya bı o tarafa koşuyor bı bu tarafa iki çekmece karıştırıyor falan bilinclendikce kendi istediği olsun istiyor sürekli TV aç diyor 🤦🏻♀️
momytoo ankaraankara ankaradamısın buarada her yasin zorlugu var diyolar valla korkuyorum yas aldikca 🫠
ankaraankara momytoo yok Ankaraliyim da Alanya’da yaşıyorum. Evet her yaşın zorluğu oluyor bu yaşlarda inat yaşı onada bişey demiyorum da biraz bağımsız olsa evin içinde çok yapışık bana gündüz burası çok sıcak oluyor parka çıkmıyoruz ciksakta kimse olmuyor evde de yanına arkadaş arıyor oda yok olunca bana sarıyor durmadan
momytoo ankaraankara ayyy evet bi arkadas sart onunla belki oynarsa sizden biraz uzaklasir hep yapisik gezince insana gına geliyor hele beni dusun 1.5 yas daha zor 😭
ankaraankara Feyzosumunannesi bizimki bide çok konuşuyor sürekli konuşuyor aklına ne gelirse hmm evet tamam falan diyorum yutmuyor illa güzelce cvp bekliyor
ankaraankara momas oyun grupları çok pahalı burda ya sizin orda nasıl fiyatları kreş içinde tuvalet eğitimini tamamlamadim daha
alpmomssss ankaraankara yatmayan bebe çok zor çok memnuniyetsiz eve almadığım etkinlik kalmadı oyalanma süresi maksimum 2 dakika …
Feyzosumunannesi ankaraankara Ben kafa sallıyorum bana kafa sallama bana cevap ver diyor. Sen benimkini gör sanırsın sinir hastası. Gözlerini pörtletiyor babamla değil benimle konuş diyorum sana anne diyor. Ayy hiç susmuyor 😞 şuan anne şortumu duzelt diye elli kez söyledi dibimde duruyor 😩
ankaraankara momas bana fazla gelir ya beş bin . Devletin kresine gönderebilirim maddi olarak özele veremem