fero kızamıkta bildiğim kadarıyla yüksek ateş ve öksürük hapşırık grip gibi belirtiler oluyor öyle bir durum var mı? Eğer öyle bir şüphe duyuyorsanız doktora gidin.. 12. ayda kkk asısını yaptırmamıs mıydınız? başka bir hastalığın (6. hastalık, el ayak ağız vb. olabilir) döküntüsü olabilir