kahvekolik_ En korktugum sey basima geldi ve kizim (15ay) ilk defa yataktan dustu neye ugradigimi sasirdim omrumden omur gitti 😭😭 Suan durumu iyi guluyo oynuyo acile gitmelimiyim kizlar??
momytoo kahvekolik_ uyutma bi sure takip et bizimki cok kucukken dusmustu yatak cok yuksek degildi bende takip ettim doktor kusma goz kaymasi olursa goturun diyor cokmu yuksketi
busraablog kahvekolik_ Allahın izniyle bişey olmaz uyutma gözlerinde kayma farklı hareketler falan var mı gözlemle biraz
selimandalp kahvekolik_ düştüğü yükseklik 50 cmden fazla değilse kafasını sert zemine çarpmadıysa ve ani kusma, ağlama nöbeti, uykulu hali, kasılması, gözlerde kayması filan yoksa korkma. Doktor bize böyle demişti
-Ozge- kahvekolik_ Geçmiş olsun. Hareketlerini takip edin uyutmayın kusma,gözlerde kayma hareketlerde değişme,yurumede bozukluk olursa götürün tabi birde kafasına darbe almadiysa sorun yoktur Allahın izniyle
kahvekolik_ -Ozge- alni hafif kizariklik var sadece baska bisey yok cok sukur davranislarida gayet iyi